2024年6月7日 星期五

荷葉飯+去骨海南雞

今晚約咗個新朋友去土瓜灣下面浙江街一間茶餐廳食飯、点知佢又再一次遲大到、上次(第一次約佢巳遲咗45分钟、点知今次又係咁、所以十分嬲、認識我耐的人都知我『守時』、甚至早到、所以我決定再比多一次机會佢、若下次再遲就不再來往、加上我覺得佢講的說話不盡不實、真真假假都難辨

後來我自己去餐廳、叫咗碟荷葉包着的飯+去骨海南雞、總體而言都不過不失、價錢都差不多、兩個套餐共$162

2 則留言:

  1. 如果覺得這位朋友講話真假難分,實在不宜交往。靚婆婆交遊廣闊,不愁沒有朋友,這樣的不可靠者,放棄可也。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...