2017年7月10日 星期一

梅子炆豬手

由於太后要覆診兼扮靚、一早外出、是但炆咗碟梅子豬手做晚餐。

材料

豬手一隻斬件飛水候用

調味

酸梅四粒
冰糖一至两小粒
白醋、老抽、茄汁

用蒜头起镬、爆香豬手、赞酒、加入調味、炆至淋身(但不可太淋、否则太膠囗)、约45分鈡左右。


8 則留言:

  1. 靚姐,呢個菜色外面好似很難食到?

    回覆刪除
  2. 靚姐:我只做過話梅豬手,但話梅用晒要去買,酸梅屋企有很多,所以都想過整酸梅豬手。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今日都想整豬手,而我呢邊又冇話梅和酸梅,咁點整好呢?
      跟住,我太太話喺楊桃美食網看到有一味叫可樂炆豬手喎,但我都冇打算整,因為怕煮出來唔好食,盞嘥!

      刪除
    2. 用酸梅同話梅做出的効果都差不多咋、若真两樣都欠奉、茄汁加白醋都唔會太差嘅、因醋能令佢快腍同冇咁膠囗。

      刪除
    3. 師兄,你果度係冬天,建議你用黎煲薑醋。

      刪除
  3. 皮與肉之間那層油就是無法抵擋。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...