2017年7月26日 星期三

荷葉蒸滑雞

昨天晚上同老正的部份同學(我地有幾位成立咗個吃喝老友群组)去油麻地食河鮮、点知今次好失望、荷葉蒸雞簡直蒸到不知所謂、半隻雞夠胆死收165、重係衰個過冰鮮雞的那種千年冰箱雞、我把乞兒身、皇帝囗、又怎能騙得到呢?


估吓边碟係街、边碟係我蒸的呢?




5 則留言:

  1. 仲使講,梗係下面嗰碟喇?
    猜中有冇獎先…嘻嘻…

    回覆刪除
  2. 寫得唔清楚,我係話下面嗰碟係街外面的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 算你有眼光啦、上面係今朝係街市買的半隻冰鮮雞、用咗一半(即43蚊除2)、下面係昨晚食的半隻(165蚊、重話係新鮮雞、我話係千年冰箱雞就差唔多、離晒大譜)。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...