2022年12月18日 星期日

共食午餐

今天韓國鄰居放假、所以我幫佢煲湯、佢就煮她的韓國黑豆飯、同菜、煎三文魚骨、我就煮咗個雞蛋肉碎豆腐煲、連同我隔離那位大陸鄰居一齊食、樂也融融、鄰居和睦是很重要的😄

6 則留言:

  1. 說得對,鄰居和睦很重要。很慶幸靚婆婆居處與幾個鄰居的關係都很好,不但可以共食,還可以「守望相助」。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都意料之外、因為幾十年同父母一起住、從未有過鄰居、我屋苑的社監都講我們这個廚房是最熱鬧的🤭

      刪除
  2. 遠親不如近鄰,咁就最開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀、起碼現在的鄰居關係比以前的所謂「家人関係」真心得多

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...