2022年12月27日 星期二

虾子柚皮

今年一直買唔到「沙田柚」、所以沒有做過、前幾日係超市買到兩個、試吓做番次、不過唔敢期望過高、浸了两天水、今日去街市買齊料、開工大吉、搅了幾小時、終於完工、今次自己感覺不太滿意、但鄰居就話好食喎🤔

全程首先刨皮、浸水两天、渣乾水後飛水再渣乾(目的去澀味)、之後用鲮魚骨煮湯(我加咗少少青島貝)、之後隔渣留湯、放回煲裡加入柚皮、魚湯、豬油(自己整)、煨至入味及鬆化、用蚝油、虾子、老抽、糖、少少魚湯打個獻淋在柚皮面便成😉

4 則留言:

  1. 柚皮工序甚多,真的是「家鄉風味」。許多年前,老牛的舅父離開中國大陸定居美國四十年,首次返港,約我母親見面,在當時馬坑涌道「廣州酒樓」聚餐,特意點了個柚皮,話要尋回家鄉味道云云。

    回覆刪除
    回覆
    1. 確實很多工序、所以我每年只做一次、反正我唔敢多吃、因為柚子对胃唔多好、柚皮一樣

      刪除
  2. 我奶奶整柚皮都好食,我就冇咁好心機去整。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為以前太后喜欢吃、習慣咗整、以前有工人做準備工夫所以常常做、而家自己一手包辦、所以只會做一次咁多🤭

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...