2022年12月2日 星期五

古法蒸「桂花魚」

以前從未食過「桂花魚」、有段時間聽聞有「孔雀石綠」(其實唔知乜)、更加唔想試🤔

今日去街市、無la la走去買咗條嚟試吓(原來都唔平)、咁就用古法嚟蒸囉(瘦肉絲、冬菇絲、薑絲、用豉油、豆粉、糖嚟捞吓蒸)

蒸完鄰居話好好食、我都覺得d肉好滑、雖然冇乜魚味(而家d養魚都一樣、边有咁多海魚吖(膠袋就通海都係)🤭

6 則留言:

  1. 「孔雀石綠」的時候賣到好平,斤多重才50蚊就買到,要一次食好多才會有事的,我唔怕。依家好細條都賣到好貴,好耐無食了,是好食的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次食咋、估唔到这樣一條要$60、重以為淡水魚一定平添🤭

      刪除
  2. 老牛也是好耐冇食桂花魚了。牛太在世時很喜歡食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次吃、以前少吃淡水魚

      刪除
  3. 我以前都好喜歡買來食,老人細路都啱,後來因為見越來越大條,我都冇食啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時少吃淡水魚、加上对「孔雀石綠」(雖信不知是什麼)有戒心、但回想吓而家什麼東西吃了都不知啦、又試一試吧、比預期的可接受、但唔知原來都唔平

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...