2020年10月18日 星期日

青红蘿蔔湯

以前甚少煲这湯,因為太后不喜歡飲,今日突然抽起條根,可惜買錯骨,煲完d湯十分肥油,睇嚟都要買番個隔油壺咯。

6 則留言:

  1. 新鮮蘿蔔有些臭味,可能因此太后不喜歡。其實煲好後都幾好飲。以前我老牛煲這個湯時,先將豬骨出出水(煲滾一陣去油),再攞出來煲湯。煲夠火之後還用隔油売撇清浮油,就不會太油了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 主要係我今日貪平(超市昨天買唔晒、今天特價、原價$140、特價$50)因為是桶骨(我平時一定唔會買、因桶骨係煲完好多肥油、而家新鮮豬肉太贵、所以早上每每有些特價肉!不喜歡这湯係青蘿蔔有種特別味、平時我加鴨腎會好味d、我煲湯全部材料一定會先出水😂

      刪除
    2. 是的。桶骨很多油,不可用來煲湯。加個陳腎當然好味好多!

      刪除
  2. 秋冬天飲陳腎湯很配合,仲可以煲西洋菜

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來都想煲西洋菜、但近日在fb是有網友講今年的西洋菜好多「其嗱」😂唔識寫那兩個字🤣🤣🤣

      刪除
    2. 找到了:叫蜞乸、又名水蛭

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...