2020年10月8日 星期四

柚皮的回憶

 

自從太后走之後我巳經很久沒有食過柚皮了!

以前每年中秋之後(柚子大造)、太后由當初自己煮至後期傳授咗比印姐的做法、每年我們都食好多次柚皮、於於工序太繁複、我自己就比較少整、刚好我同層有位九十多歲的老鄰居贈送了碟给我品嚐、萬分感激、雖然佢嘅做法完全同太后的做法不一樣、但对於我來講能食到類似的柚皮、亦十分感到開心🙏

我家的做法首先將柚皮(青色)的部份除去、浸水一至兩天、期間要不停楂乾及換水(目的是去苦澀味)、之後出水、再用煮好之魚湯(我通常用鯪魚煮成奶白色的湯)、再燴至柚皮吸晒魚湯的味、再加入鯪魚球煮成完美的柚皮、當年太后煮是用豬油、後期印姐改用花生油去煮、感覺上比較健康d☺️

在太后最後的歲月中、我常在(巳結業)的永華麵家買回家中給她品嚐(因為夠腍)、所以柚皮对我而言、不但是回憶、亦是对太后的思念🤔




8 則留言:

  1. 三十年前,表舅由美國來港,母親陪他去馬坑涌道「廣州酒樓」(現己不存)飲茶,他特意叫了一碟「炆柚皮」。他說在美三十年未曾吃過家鄉傳統風味云云。此即文人所說「鄉愁」之謂也。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你似乎都好熟識土瓜灣这一帶的路喎😅其實柚皮若胃唔好都少食為宜

      刪除
  2. 回覆
    1. 太多工序、以前有工人幫吓手就會做、而家得自己一個食得唔多、太複雜嘅餸唔會煮咯

      刪除
  3. 我唔多鍾意食柚皮,就算人哋話整得幾好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日都講各人喜好不同、例如不喜榴槤的人、聞到那味都會嘔一樣囉😂

      刪除
  4. 自從我姑媽去世後,我都有成廿年冇食過呢個餸了。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...