2019年8月28日 星期三

夾心朱古力

好多年冇做朱古力。。昨天心血來潮做番幾粒嚟玩吓啦。

當然冇做咁耐手勢係生疏咗少少。。但都勉強見得下人嘅。。。當然亦有進步的空間。


8 則留言:

  1. 靚婆婆連朱古力都識整,唔只係炒菜、整餸、整餅,仲識整咁西方的食物,叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前太后成日对我講。。。。周身刀。。冇張利。

      刪除
    2. 咁略係点喎。。過吓日晨吖嗎。

      刪除
  2. 我母親都是咁講我。。。。周身刀。。冇張利。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就話妳d刀。。。『張張利』至真。嘻嘻。

      刪除
  3. 整得好靚,仲有夾心!我都好想學下整朱古力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係亂咁撞咋。。正式嚟講人地要用針計温度。。但我是是但但。。做定長期放雪柜。。保持唔會溶。中間的白朱古力加入fresh cream所以會淋淋地。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...