2019年8月7日 星期三

陳皮鴨

早輪朋友送咗樽「新會果皮絲」比我蒸魚用。。我試吓用嚟做咗半隻鴨。。。効果唔錯。。我重留起隻肶今晚做冬瓜鸭腿湯飯添。

今次我的做法係先用薑葱加酒飛水。。之後用老抽醃過。。再煎吓鴨身。。加入花椒。。八角。。桂皮。。香葉。。生抽。。蚝油。。糖。。水。。再炆约一小時。。拎起斬件。。。將剩餘之汁用生粉水埋獻。。隔渣淋在巳鋪在碟上之鸭件即成。


7 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實係多咗少少。。唔想嘥。。淋埋佢啫。

      刪除
  2. 你的鴨是第一主角,配角「陳皮絲」是加入香料「炆一小時」的時候才放嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係同香料一齊落。。否则陳皮唔出味。

      刪除
  3. 正,我搵日又試整先得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前用成片果皮重出味d。

      刪除
    2. 梗係啦。陳皮絲係蒸鮮鮑同蒸魚啱用。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...