2020年7月30日 星期四

隔夜餸炒飯

人會變、月會圓、以前的我完全是不會食隔夜餸的、現在除咗要慳之外、主要是食得少、每餐半碗飯都食唔到、所以無謂浪費食物啦、昨天鄰居比了幾片叉燒我、因沒吃有吃到(因為巳经有餸)、所以將叉燒切粒、加些菜粒、葱粒、雞蛋、炒碗隔夜飯食就算😅

我們英明的政府、政策實施了一天(行不通)、明天又要改了、現在身為香港人實在悲哀、好彩的是:我这個太陽快下山了👏👏👏

4 則留言:

  1. 叉燒炒飯正,炒隔夜飯冇問題架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時我多數煲新鮮飯嚟炒、就算隔夜飯我都蒸番熱才炒、因為覺得好炒一些

      刪除
  2. 食得少,唯有煮少滴囉。唔食隔夜物品這個原則都啱。不過,如果沒有落過筷子、煮好先留起放入雪櫃,就唔怕變質,隔夜都仲可以食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前唔食隔夜嘢係串、因為覺得雪過的食物就算冇用筷子食過、始終過了一夜唔新鮮、但現在一來窮、二來反正食得少、只食一兩口、冇所謂、煮食係興趣、食嘢只係必需🤔

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...