2020年7月25日 星期六

無奈又無奈的人生

我這個人從小就是個「悲觀主義者」、往往少少的事便不停的反思、表面上面看似樂觀、帶笑着面对人群、近日因腳患令我思巧很多早巳放低了的心結、還好、當我每次發洩完心中話、又會重新啟動自己的「亞Q精神」心態去面对、因為每次我都會同自己講、自己不是最不幸的一個、好似昨天做治療時、姑娘对我提及她的中心中來睇病的有不少是「無家者」、甚至有家庭只有$100可以動用作買一星期的食物(因那中心是基督教社區服務的團体經營的)、相對之下我並不是最窮的一個吧🤔

以前我外婆常掛在口边的金句:親生仔不如近身錢、可惜我的個性似「太后」、腦袋生在「屁鼓」上、不過算吧、人算不如天算、做人只要覺得自己問心無愧、曾經擁有過、巳足願了😊

今早我又老師上身、教了韓國鄰居蒸蛋(因為佢之前蒸蛋蒸到好似火山爆發咁)、有時我又會跟她學韓國飪調呢、正所謂「天生我才必有用」、这句話是沒錯的、現在只好笑着看这「無奈又無奈的人生」😊



6 則留言:

  1. 而家疫情嚴重,你出門都要小心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都冇法、唔通完全唔出洋、今早至知何文田廣場刚刚昨日至有人中咗招、昨晚還去超市買日用品、下星期五本來要去瑪丽檢查(因接受咗新症泌尿科、但排期要2022/2月)、今次是由姑娘驗血、照、同驗尿、還未決定去唔去)

      刪除
  2. 你地互相學習互相交流,好開心呀!

    回覆刪除
  3. 靚姐:其實你的人生已經好精彩,不是無奈了。你年青時可以去英國讀書,我年青時遇上文化大革命,不準讀書,全部去農村當農夫,這才叫無奈呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀、我都好好彩、常懷感恩心、所以我都十分感恩太后給予我的一切、雖然我回報過程中有時都會覺得唔公平、但这世界又何嘗有公平過?有因便有果、有得亦必有失、無奈是乎怎樣睇🤔

      刪除
  4. 我自己也常對自己講這句話︰「講慘自己唔算最慘,講窮自己唔算最窮」,自我安慰一番,心情就平和了。人就是要這樣自我開解。話係阿Q就阿Q啦,唔緊要,最緊要係自己想通左,唔好增加煩惱。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...