2020年7月7日 星期二

咖喱雞碟头飯配冬瓜蓮子湯

今日覆診完本想食少少咖喱雞送白飯就算、因為腳患未好加埋又有手患(近日手指不能揸成拳头、十分僵硬)、都冇乜心情、因為早兩日私家驗血証明不是類風濕關節、但由於今日是心臟覆診、醫生只答應轉介骨科(重新排期唉、分分钟要等上兩三年啦、等得嚟怕者都拜拜咯、之前我曾睇過骨科、政府每次都只是給止痛药、照X光或物理治療又分分钟等上三五七個月、除非大手術啫)、所以最終我都取消这科繼續睇落去、痛症这種病、看醫生時未必痛、痛時又未必輪到覆診日、都是算吧!

人生便是这樣無奈、有錢去睇私家症都是一樣的🤔

反而醫生講血壓近日有上升指數、要多加注意喎、唉、人老咗什麽不知明的病友都常來探望嫁啦😅

講完病情又講吓食先、回家後韓國鄰居突然拎咗冬瓜叫我幫佢煲湯(咁啱今日是小暑)、所以我同佢用冬瓜+蓮子、云腿、果皮、青島貝、豬骨、意米、煲咗这款湯(當然又賺咗一碗飲啦、哈哈哈🤤🤤🤤


4 則留言:

  1. 好湯好湯!韓國鄰居叫你幫佢煲中式湯,佢又不時請你飲韓式湯,互相學習,互相交流,真好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀、我今次十分好運、同層大致都是好鄰居、其中两户怪怪地、少交流同不理便沒事、因平時我們煲完湯比韓國鄰居飲、所以佢又想試吓(但又唔識、試過買$300骨、大量配料、搅到成煲渣、沒法加水、笑死我、又試過加八角同芋头、好彩我見到咋😂

      刪除
  2. 個湯好正!韓國人唔識煲中式(應該是粵式)「老火湯」,有你資深廚娘幫手,掂!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...