2017年2月13日 星期一

長者中心檢查日

排了四五個月的期終於排到今天檢查、空肚抽血又照心电圖、醫生檢查時發現頸部有粒嘢、所以安排三月中照吓、是但啦、只要唔辛苦、就算係cancer都冇所謂、一d都唔担心、担心亦冇用。

檢查完行經譚臣道有間叫滿滿的茶餐廳叫做個海南雞套餐、雞做得好滑、但油飯就假咗d、不算太差吧!



16 則留言:

  1. 以前我老友住在譚臣道,嗰度有間叫路邊雞好出名,而另一也在附近的悅來飯店,最聞名係貴妃雞……唔知靚姐有冇聽過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 悦香呀、重係到、但路边雞巳全港冇晒啦。

      刪除
  2. 靚姐,醫生最中意嚇人,唔使咁快諗住。
    睇相,碗油飯色水好似黃咗啲啫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 理鬼佢嚇唔嚇人、反正我都想走人。

      刪除
    2. 唔好咁講啦,妳壽比南山。

      刪除
    3. 靓姐:我哋话晒都掹車邊,睇住包租婆打骰時香港經濟起飛的時侯,物價平,人人安居,電台日日報職位空缺,但岩岩屋企人话佢捱得好辛苦,你睇E家後生仲難捱,你千祈吾好甘諗,我地賺左啦!

      刪除
  3. 點解我唔知有檢查身體呢樣野㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係有朋友入咗會至知、噚日啞Au生做咗檢查啦。不過姑娘話而家多咗人知、排期要年幾喎。年過六十五可排

      刪除
  4. 老牛以前很喜歡海南雞飯,去年(二零一六)六月驗到心臟血管有事,醫生話血管收窄左,恐是膽固醇積聚;如今怕油飯太油,大半年唔敢食矣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係囗痕……偶然一次應Ok、之前營養師要我戒得好清、反而心臟醫生就話都市人好難守規矩。是但啦、我地d無人無物、唔死都大半世人、所以噚日驗到條頸有粒嘢我都唔驚。

      刪除
  5. 唔使咁擔心,醫生只是把最差嘅情況講出黎姐

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...