2022年4月19日 星期二

咸魚肉碎「爛飯」

記憶中年幼每當生病時、外婆總是給我煮一碗我曾经至愛的「爛飯」、有時是鴨腎、有時是牛肉碎、但其中我最喜歡的是「咸魚肉碎」、若什麼材料都沒有時、「油塩爛飯」我都愛、这是一種童年的回憶、不知怎樣地往往陳年舊事我都記得清清楚楚、但昨天刚過去的事總是想不起、真的好驚會步母親的後塵(腦退化)!

4 則留言:

  1. 老牛都聽講過,腦退化者陳年舊事記得清楚,昨日今早的事唔記得。留意住自己的情況啦,係都冇辦法逆轉。順其自然。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果真的話咁就大大煲咯、當年太后有我、如今有「鬼」咩、唯有自求多福吧😔😔😔

      刪除
  2. BB仔的爛飯,好味呀,我都鐘意食咖。年紀漸長,冇記性不可避免,你又唔使太擔心有腦退化,我都周時唔記得喇,唯有做多D腦的練習,我自己一個人會上網搵D遊戲玩下,減慢退化,又可過日辰。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前我日日打机嫁、但近來愛上咗上網睇陸劇、冇打机好耐咯😛

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...