2015年6月13日 星期六

黑雞鮑魚湯

我今朝本來燉雞汁比亞媽、点知個电飯煲唔得、唯有加两隻細细的鮑魚煲碗湯比佢啦。我而家可以的只係咁咋。其他等人安排囉!

8 則留言:

  1. 靚姐,似乎是你最關心你媽,別太頻撲呀,搞病了自己就不好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 廿幾年早巳成為一種習惯、往後還有多少日子心中早有準備!

      刪除
  2. 回覆
    1. 愛心就唔講得、我諗你最明白我心中所想!

      刪除
  3. 靚婆婆講過,亞媽是現存唯一的至親,點都係掛住個老媽架啦。老牛明白你的心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一切隨緣啦....好似今日咁....外婆雖然走咗30年....但每逢佢的生忌我一定記得....因為係佢揍大我嫁

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...