2015年6月27日 星期六

香茅豬扒炒莱飯

自從昨天用過急凍豬扒後、竟然愛上它、除了價錢平之、處理得好、比新鮮的還好、我花了十六蚊(港幣)、可以有五大塊有骨豬扒、加埋噚日用剩的小棠莱、可以夠四人的午餐嘞。
醃豬扒的材料有。。。蒜茸、薑茸、香茅碎、魚露、糖、老抽、蛋白、生粉
我今次改用光波爐、一樣掂。

9 則留言:

  1. 光波爐真係好方便~不過我始終都冇買~哈~~

    回覆刪除
  2. 十六蚊有五塊豬扒,而我呢度就冇咁平,好似五花腩仲貴過牛腩,五花腩要18~20元一公斤,牛腩也只不過是12~13元左右!
    至於豬扒通常都是14~15蚊,唔錯㗎,幾腍但係有啲西人氣味…騷(羶)味呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時只用新鮮的、好少用急凍、估唔到平、靚正、通常香港賣巴西的、又冇羶味喎。

      刪除
    2. 有人話公豬先會有騷味, 所以唐人肉檔多數入母豬呀!

      刪除
    3. 反而我係百佳買過冰鮮澳洲豬肉有d羶味添

      刪除
    4. 其實是與飼料有關,所以你幫開邊間超市OK嘅就會買落去,真的,我也買過急凍豬,多數係幾騷㗎!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...