2015年6月23日 星期二

荷葉飯

每年夏天當子羗將近尾声、荷葉開始當造、我例必做一至两次用新鮮荷葉的莱色、今次首選當然係荷葉飯!(個人比較抗柜乾荷葉)
材料
白飯、蛋
饀可隨自己喜愛
我今次用瘦肉粒、冬菇粒、瑤柱、八爪魚乾、鮮虾(最后才落)
調味
蚝油、老抽、生抽、(我今次加入上次炆鮑魚剩低的鮑汁添)
做法
先將蛋同飯炒開、加入巳餡料、調味、兜匀後放凉、用荷葉包好、蒸約半小時、在顶部剪開加入鮮虾(巳灼熟)再蒸多五分鈡便OK。

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 妳都知我往往都會同人分甘同味嫁啦

      刪除
  2. 點解我每次買親D荷葉番黎都唔香既? 係咪我出水太耐?定係D葉本身唔靚?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係吖....每次都好香噃....不過由五蚊買到而家十五蚊一張就真

      刪除
  3. 好靚,睇落一定係好好味。為何抗拒用乾荷葉?是否新鮮荷葉會香D?

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一,,,,,乾得覺得唔乾淨....第二有新鮮冇理油唔用囉....感覺上乾淨d同香d【個人認為】

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...