2015年6月24日 星期三

簡單的晚餐

今日好忙、中午去赤柱拜亞宝、之後去咗揾嘢食、赤柱那間天使餐廳唔錯、之後五点幾再去奥海城拎嘢比人、再去果欄買生果、同巴基斯坦芒果、返到屋企用光波快快脆焗咗半隻四季盐焗雞、跟碗湯意粉就算!

8 則留言:

  1. 我就來放暑假,同我去食吖.

    回覆刪除
  2. 阿宝係咪以前同你一齊上 cooking class 嘅肥友?
    佢点走架?當年看來很健康.......yr old classmate 小三

    回覆刪除
  3. 唔係....亞宝係我其中一隻愛犬...因為之前我係赤柱的觀音寺買咗两個蓮位....一個自己....一個佢兩個(亞宝同亞Sam)....那位朋友90年代同爆血管走的....唉...轉眼間就廿多年啦

    回覆刪除
  4. 靚姐,你焗嗰隻好似係新鮮雞喎,咁你要用多少包雞粉醃至夠?
    顏色真係好靚,咁又使我想起以前一故友,他來紐西蘭前特登找師傅教他整東江鹽焗雞,不過佢做法好特別,係用少少豉油撈混隻雞去蒸,熟後將雞抹上沙薑鹽及紹興酒,然後去骨剩肉切件。唔知你有冇試過又或聽過這一種鹽焗雞?

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家香港大部份都係冰鮮雞、大部份都分等級的、我多数係街市的雞檔買、一般80/蚊左右、超市有d平到三四十、但肉質唔好。我今次一半斬件用蟲草花同紅棗蒸、另一半用绍酒加少少盐開匀一包粉全身搽匀醃過夜、用光波先焗裡面至七成熟、再翻轉面向上焗至皮脆身、我覺得好食過街那些、因為成本的問题、通常只會用平雞做。

      刪除
  5. 以前見過標榜正宗東江鹽焗雞的食店,一隻大鑊裝滿粗鹽,紙包的雞埋在鹽堆裏面。焗至皮脆則未有所聞。靚婆婆整的咁覯,睇見都流晒口水。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家人工貴...舖租貴....以前時做法難復見...這做法簡單又有六七成似....OK啦

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...