2015年6月16日 星期二

素食日

唔覺唔覺又到咗五月初一、過两天都要去佛堂拜吓亞婆!因為又到咗佢生忌。
Le幾年都冇去過佛堂拜佢、估唔到都面目全非。唉!

14 則留言:

  1. 初一,十五也我母親素食日。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我實行初一同十五素食日好多年....但有時唔記得嫁....都係隨心咋

      刪除
  2. 我很少食素,更遑論是每月兩次。
    至於我…哈哈…如果係好味嘅我都會「掃食」㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從信觀音後、都盡量初一同十五食素、但有時都會唔記得嫁。

      刪除
  3. 呢排大魔怪放假,日日都係屋企食飯,我餐餐都有煮素菜架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我雖然現在食得清淡d、但日日素就比較難。

      刪除
  4. 我家有食肉獸, 餐餐都要有肉啊!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 好吖!食多d素、心境亦會清淨d、可惜我未能盡素。

      刪除
  6. 間唔中食素我都可以接受!

    回覆刪除
  7. 老牛幾年前被某快餐集團的「星期一素食」廣告引導,每星期一食該快餐店的鮮茄蘑菇意枌,最近改為星期四食全蔬菜餐,每周一次,當係清吓腸胃。但老牛還是要食肉類,否則會被醫生話營養唔均衡。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...