2022年9月28日 星期三

未曾食過的冰鮮魚~鮟康魚

今日黐咗線、同朋友食完晏、見好耐冇巡落去City Super、点知就出事嘞、本來早幾天係fb到見到有人食这種魚柳、聞說可妣美石班肉、於是乎買了一條魚柳、(明知City Super係贵)、但冇諗過係咁贵囉、我可能聽錯係$305、比錢時才知係$505、「肉赤」到我吖😚

今晚用咗豉汁同青瓜嚟炒、口感唔錯、有点似食「爽口」的白鱔、不過以冰鮮魚柳嚟講、覺得真係「贵」囉、所以下不為例😄

4 則留言:

  1. 哈哈,這不叫做「中伏」,係自己心甘情願,就當做一次富婆啦,試試都係好的,唔值得的話就下次免了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我聽錯價錢、我以為係$305🤣比錢時才知$505

      刪除
  2. 聽說你食完開始飛喎🤣🤣🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳話的、食完會飛、所以我就答妳:飛緊啦(d錢囉)!😂😂😂

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...