2024年2月19日 星期一

新年過後隨想

唔經唔覺原來我巳搬了過來九龍足足五年、除咗三年的疫情、變化都頗大、这個新年過得不太好、年尾大感冒、一路反反覆覆直到昨天才有好轉、年尾時又掟親隻腳指尾、直到前天才照X-ray(如果唔係糖尿我懶得去睇添)

昨天收到個壞消息、同層的一位老人家過年前不知什麼原故入了醫院、一路昏迷直到前天終於解脱了、我突然有種感覺、都幾羡慕佢去得咁順利、起碼好過自己每天都有吃不完的药、同差不多每個月都有不同嘅醫生覆診、理性上是明白現在自己信了主、應該將一切托給『神』、可能暫時還不是一個稱職的教徒吧🤔

6 則留言:

  1. 靚婆婆 要正面樂觀過好生活, 唔好唔開心呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嘗試用正面的思唯去面對、但往往遇到病痛時便失去方吋、現在只能每天的祈禱、讓大能的天父給我更多的力量、多謝🙏

      刪除
  2. 老話講「生死有命」,聽天由命吧。老人家總要每天服各種藥,視之為平常就好。有位老教師說,平時最重要生活能自理;一旦到了最後階段,最好是快快趣趣、不痛苦。

    回覆刪除
  3. 生死有定,唯祝汝安康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 近日因屋苑有數位長者離開、一時感觸、無嘢嘅、我的情緒好快就ok

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...