2024年2月5日 星期一

旺角熟食街市~朗豪坊

今日同朋友去咗旺角朗豪坊對面的熟食街市食午餐、因為之前去了長沙灣(教會的姊妹牙醫)那裡搅搅副牙托、點知原來那政府做的那副牙托做1衰咗」、所以佢同我做過另一副(但又肯唔收錢)、搅到我很尷尬、都唔知點算好、我講不如我分期還啦、咁大的礼物我受之有愧呀🤔

我的午餐係上海炒年糕、朋友的係湯飯同海南雞飯


#旺角朗豪坊
#熟食街市

3 則留言:

  1. 街市熟食店通常出品都好受普羅大眾歡迎,老牛的中學同學每次聚餐都是在某大街市樓上的熟食檔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般市政大樓都有不同的食店、但不是間間好食的

      刪除
  2. 係政府做壞左,可能有數講,你也不必太介意。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...