2024年3月13日 星期三

沙田馬會午餐+嘉道理農場

今天母親故友的女兒約咗我去沙田馬會午餐、之後更車咗我去嘉道理農場逛逛(其實我從未去過)、可能現在不是花的季節、加上農場内有很多工程進行中、所以沒有太大的吸引力、我們只逗留約半小時便走、最后她叫司機車埋我回家添

母親故友的女兒比我大十年左右、都成八十多歲、而先生更九十多歲、成枱人加加埋埋幾百歲、真係值得珍惜相聚的每一刻

感恩我們還可以坐在一起缅懷過去、細說兒時的趣事

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 是呀、母親故人的女兒重逢於在母親走前的數月(因之前曾失聯咗幾十年)、現在她久不久都有聯絡我、真是缘份

      刪除
  2. 九十歲、八十幾歲,一枱人加埋幾百歲,真係難得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀、難得咁老重有得聚吓、實屬難得嫁

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...