2016年2月24日 星期三

呼吸吓新鮮空气的。。。。午餐

本來諗住出吓街買張一億的六合彩、顺便鬆吓气、点知都係避不過死人印尼妹的奪命追魂call。。。。。當然又係搅唔掂太后的新年後遺症。。。。利是、利是啦、唉。。。。晚上就話比殺手(安眠药)、日光日白又点吖?唯有、同佢個仔双量過之後、决定換幾百蚊比佢又玩過封利是遊戲囉、有時諗深層都唔知佢可憐定自己可憐?

終於比我揾到網友Maggie(車車亞媽)的好介紹。。。。唔錯、可惜太飽食唔落d甜品、下次啦!






26 則留言:

  1. 始終因為太后懵左,無辦法啦,都係要順佢意架啦,銀紙當具囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時唔比咗就得、比完又問、就算利是係佢面前一樣照問、如果坐响佢身边、係停不到、所以日間我避得就避、唔答就鬧、如果唔係冇得閃、又見佢可憐、唉!

      刪除
  2. 你好有心機~如果我媽咁~我唸我頂唔順~

    回覆刪除
  3. 靚姐,你媽媽認唔認得啲港幣,有冇叫你俾啲紅衫魚佢入利是?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩暫時我日日激住佢....都未去得咁差...只要十蚊同廿蚊啫....但都死啫....剛剛比完....對住都話冇....不停問又要不停答....再問多一两次唔答就含住d眼淚好淒涼咁...又會講粗口...答得多個口好攰嫁....唉...我都冇晒符

      刪除
    2. 靚婆婆您好;我都係耆英;睇左您日記好耐;我文筆吾好;遲遲沒同您提起;我屋企都有個要照顧既媽媽;我照顧左佢三年;佢係烚我既;我先生上黎探佢;佢係玩野架我 一日同佢洗被套;洗衫都洗吾少;我依家有病;吾可以湊佢;入左老人院;係好淒涼;但政府醫生都叫我放手;好好休息;你湊左伯母甘耐;係時候要諗下自己;吾係自私入左老人院您可以抖下氣;你保重;;

      刪除
    3. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    4. 好多謝妳的真情剖白及一路睇我的網誌、真實我近年本來就放棄咗(因為正如妳所講、自己巳身体支持唔到)、但眼見佢一曰差過一日、加上佢自後生巳經係個自理能力都需要别人、加上責任的承諾、只好做落去、家家有本難唸的經、我每天都求上天給我一個解脱机會就是、再次多謝妳給我的支持。

      刪除
  4. 回覆
    1. 算啦、眼見佢時日無多、继續做得一日得一日、冇辦法、可能我還未還清欠她的債吧!

      刪除
  5. 靚婆婆:睇開你網誌既朋友都清楚您係孝順女,但不要令自己跪低啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我從來都唔會認自己孝順....只會認同自己用盡三+年的青春還佢養我之恩...可惜現在自己亦一把年紀...盡得一日得一日....好攰嘞...無論身同心

      刪除
  6. 回覆
    1. 都係咁意思...去到le個地步什麽也改不了

      刪除
  7. 有女的媽媽也是個寶,妳食得滿意便好,希望冇介紹錯啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然亞媽成世人都唔開心....她的前半生有個照顧她的亞媽...後半生亦有我這個不是親生的女來照顧....相比之下比我幸福得多

      刪除
    2. 靓婆婆:係呀;我都係甘諗;佢(我媽媽)係好彩過我

      刪除
    3. 啱啱今日至覆診完(心理治療)...治療師都講我完全明白晒成件事....而家我要學習点面對佢.....採取什麽的態度....今天回家見到工人的血壓都高到217/117....唉...因噚晚比佢由九点扭到一点...最終都要出動半粒安眠药至掂!都係時候為吓自己咯

      刪除
  8. 您今晚早D休息啦,琴晚忙左成晚.

    回覆刪除
  9. 您今晚早D休息啦,琴晚忙左成晚.

    回覆刪除
  10. 靚姐:我知你有顧慮,如賓賓個约未完,你可以叫佢上老人院睇住阿媽,朝九晚六,佢放工返你屋企訓,我媽間老人院D人係甘做,希望你不要怪我厚多士,到時你乜病也都好番,你睇完我會删左依篇.

    回覆刪除
  11. 我提都唔敢老人院le三個字....佢若聽到只話我大逆不道...我而家日間閃得就閃就是

    回覆刪除
  12. 我湊左佢幾個夏天;香港天氣熱到人都癲;得我一個湊住佢;生晒熱痱;甘有日經過花園城有間新開老人院;咪話不如入去參觀下;佢吾痴呆啦死都吾肯入;我同你一樣以後提都吾敢提啦!;

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我覺得佢選擇性痴呆...我以前係個口快過個腦的人...而家同佢講嘢好小心....若一講錯自己找死咋

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...