2016年2月13日 星期六

發財豬手

食完發財豬手、希望横財就手、唔洗同政府伸手。。。。。
 
 
材料
 
 
豬手一隻斬件
冬菇、蚝士、發莱
 
 
調味
 
 
柱侯醬、甜麵醬、麻醬、老抽、冰糖、酒、水
豬手飛水、搽老抽、用油煎吥、拎起候用
調味捞匀、加蒜头用油爆吓
冬菇浸軟同蚝士飛水候用
發莱浸完水拎起。。。。煮好後才下
 
 
做法
 
 
將調味汁爆完落晒全部材料、爆香後加水炆至豬手腍、加入發莱炆多十分钟左右、加入蚝油便可上碟。
 
 

10 則留言:

  1. 橫財就手,記得買六合彩啊!

    回覆刪除
  2. 哈哈…隻手仔好靚喎!
    今年我呢度買唔到豬手(奧克蘭唐人超市好多好靚),好彩你整咗我都可以沾點手/旺氣,謝謝啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 橫財就手就唔駛....最好就唔駛同政府伸手就好嘞

      刪除
  3. 食完横财就手,D横财就係手

    回覆刪除
  4. 你的情況我十分明白,因我也有一個88歲的王太后,她令我情緒低落。我是一個隱形讀者,不曾在任何blog留言,今次是第一次。你還有家人可商量,但我的王太后有親人都冇人理佢,我攪到人都巔

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝給我的留言!一句到尾家有本難唸的經、太后对我嚟言、嘅是唯一的親人、亦是我的恩人、反正服侍了成三十年、都唔爭在最後的日子、只可惜現今自己亦年紀老邁、力不從心、寫吓網綕舒發吓情緒而巳啫。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...