2016年2月15日 星期一

My late dinner。。。。

同太后出院返埋皇宮、再去醫院交费兼攞药、返到屋企巳經八点幾、嗱嗱臨滚個湯、煮碟香茅雞扒飯就算咯!

下星期再要返去抽血驗酵素、明早重要睇佢食血壓药同胃药、講真、果两條友(工人)我就信唔過嘞。有時朋友問我有工人都要自己睇?講到尾工人只係輔助吓、有小朋友同老人家始終親力親為會少d意外嘅。

12 則留言:

  1. 你自己睇到實係好,但請左兩個工人都要自己做番晒,敢米仲辛苦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有乜辦法、上次佢入院前叫心囗痛都唔識同佢量血壓、要叫至識做、如果我唔在都唔知高到二百幾啦。

      刪除
  2. 而家啲工人做嘢真係唔好信晒佢哋,自己睇實啲,放心好多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係曾經太信至令到佢上年跌斷隻脚而住咗個幾月醫院、當年我睇緊着d工人、老豆十幾年都冇意外發生過、佢的死只係太老、太多病、咁唔關我事喎、起碼由我監管那十多年、冇意外發生過吖!

      刪除
  3. 其實家居護老一啲都唔易,除了跟得,仲要跟身,負責到要像住醫院一樣,比如早晚定時量血壓,睇實有沒有吃藥,食物又要洽當,並且教老人家做做抒展運動……
    靚姐,以上講的都是我母親在家時我必需做的日程,所以你辛苦沒有人不知道!
    還有,晚上睡覺仲要開著廁所的燈和要很醒睡呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實le樣嘢我点會唔知叮吖、早在廿幾年前我巳嚐過这滋味、成晚冲凉唔瞓、食埋安眠药直到药力開始瞓係地、我顶唔顺至搬開住、可想而知佢係個点任性之人、而这半年点解我會瘦十磅便可想而知啦、唔係話講佢壞話、因為係事實、所以心理輔道的那位姑娘都話我好硬淨嫁、但可以点啫?唔做都做咗咁耐、最後的日子点都要撐埋、係承諾、知又如何?支援???自己顶囉、自己攞嚟怨誰?有時講笑我話後生10年我揾個亞伯嫁Q咗添、唉!

      刪除
  4. 我是之前那個隱形讀者,太后出院也替你鬆口氣。我之前的留言唔知點解消失了,總之我們都要加油,很佩服你還能煮那麼多美食,我被太后攪到情緒低落時,什麼也提不起勁做

    回覆刪除
    回覆
    1. 每個人的減壓方法不同,,,我就靠煮嘢囉...共勉之!

      刪除
  5. 回覆
    1. 有心....噚日太后d血壓忽高忽低都好難攪...太低又唔可以食....唉!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...