2016年2月25日 星期四

善待自己。。。

这幾十年都糊糊塗塗地做人、自九七年經過大變遷、終於明白到原來一路以來、忘卻了自己、加上之後的十幾年、人老咗、亦開竅、不再執着、開始放下(當然還未完全做得到)、誰是誰非、一笑泯恩仇、因為什麽緣也好、當塵歸麈、土歸土、又何來恩怨呢?

所以終於。。。。。。



每天提醒吓自己。。。。作為今後做人的坐右銘!


(網絡圖片)



9 則留言:

  1. 善待自己。。。 絶對正確。。。

    回覆刪除
  2. 有時只要沒損害別人情況下自私一點是應該的,髮膚於父母意思便是要好好的待自己……
    靚姐,今朝打開我最近日誌,你與我的回應全失蹤了,除了你之外還有其他的幾個網友呢!唉!
    谷歌又儍咗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得初時亞虎closedown我冇晒d資料同相亦曾經唔開心....後來發覺自己基本上好少番睇...亦抱住寫完就算的心情....有時自己講過都唔記得...而家我日日賣家當都冇感覺咁...唔知係唔係有一種【放下】的開始呢?定開始似亞媽....【腦退化】....唉...噚晚又比佢攪到点幾都冇得瞓

      刪除
    2. 靚婆婆:果時都好吾捨得

      刪除
    3. 有個老人家真係洗多好多錢;有D閒人話我;老人家食得幾多呀;最好笑吾係我無得佢食;係佢情緒化一分鐘前話食;一分鐘後上埋床吾睬我

      刪除
  3. 應該善待自己。我從父母中來,善待自己是珍惜父母給我的生命,就是不要刻薄自己、作賤自己、奴役自己。靚婆婆自己有精神,才可以多點精神去關心你的太后。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘗試吓以自己為先....亦不再理會任何的批抨...開心地過埋剩下的日子....無論幾努力佢現在都冇感覺...就算話比佢知我瓜咗都唔會知....

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...