2016年2月14日 星期日

太后又入廠

唉!人地公公出宮、我亞太后就入廠、噚晚係我le生人(暫時)第二次坐救護車。。。。因為佢噚晚食食吓飯又話心囗痛、本來我都當佢又係狼來了、但後來同佢量血壓、突然去到198/95  、嚇了一跳、所以每十分鈡量多次、後尾見去到204、佢個仔叫我call白車囉。

係醫院佢又嘔、本來照過又話冇嘢、但醫生見佢咁老、留院觀察再驗血、兜兜轉轉搅到十一点幾至返歸、臨走前佢還講心口唔舒服、但血壓巳回落至177/68 。

Le两日發覺佢的腦退化明顯又嚴重咗、分分鈡講住冇錢包利是(明明成盒擺在佢面前)、搅到我都癫埋。本來下星期一覆診時諗住問醫生可否加药、突然又發生咗le單嘢。。。。。

唉!聽天意啦。。。。我都筋疲力盡、無能為力嘞。

15 則留言:

  1. 真係好似李國祥唱餘情未了......無奈又無奈

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係日日對住佢的人講就好輕鬆....不要比佢咁...又要佢唔好食難消化的食物...如果咁易攪就唔叫【太后】啦....妳話齋.....無奈又無奈....我重未入青山巳經好好彩

      刪除
  2. 盡人事、順天意,靚婆婆已經做到足,順其自然啦,唔好太俾自己壓力。你說得對,講就易,講得輕鬆,日日對住太后就好大壓力。靚婆婆要小心自己身體,唔好搞到自己冧左。祝平安、祥和。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係盡力而為、因為自己都算係病人

      刪除
  3. 靚姐,如果今次…醫生話你母親要入住安老院(療養院),咁你會點呢?
    順其自然罷!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...