2016年2月27日 星期六

錯愛

今天係FB寫咗段嘢、係我綜合到这两次治療的成果、原來我還未係。。。。人地話我患。。。的燥狂症同自己話的抑鬱症、只係暫時去到係唔正常的環境而形成的壓力、換句說話係我將一碗本來巳裝滿飯的碗再不停再加入餸莱。。。。。



(圖片取自網絡)


5 則留言:

  1. 愛是要講timing ,就算你做得怎好,別人都會認為你錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意!改變唔到别人的評價就改變自己的心態。。。。

      刪除
  2. 非常同意。自己無法改變別人,更無法改變全世界,自己只能改變自己,就係自我調節、調整心態。不要太堅持、不要太執著,隨意而行,隨遇而安。

    回覆刪除
  3. 所以我而家開始改變以往的做法...冇可以日日咁就佢....因為自己的情緒巳經去到臨戒点...亦冇人睇諒我的難處...看佢的造化吧

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...