2016年2月28日 星期日

厨餘湯

一碗超正的㕑餘湯!
係我摷摷埋埋雪柜的垃圾做成的。。。。有雞骨、紅棗、瘦肉、杞子、冬菇、花膠糕。。。。。
 
 
 

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 咪以為佢乜都食...今朝買咗佢以前最喜歡的游水石九公都唔吼...而家每日最掛住係包利是...日日都話明天係年初一...点講点提都冇用...唯有日日比幾佰蚊佢玩...玩完見佢唔覺又偷番d餡再比過佢包...但晚上多數要比半粒安眠藥佢食....否則我同工人冇得瞓...死得!

      刪除
  2. 靚姐,你嗰啲都唔係廚餘。
    不過我也似你,將起完肉的雞骨、豬骨收埋冰箱等煲湯用。
    再,你之前給我日誌上的留言不見了,唉!可能谷歌又病了……

    回覆刪除
    回覆
    1. 是但啦、正如我今日係fb給Joyce的留言、不用介懷網友之留言、睇過就算、病也好、不病亦如是、因為自己亦從不番睇!

      刪除
  3. 咁正的野竟是靚婆婆的「廚餘」?不是廚餘,只是雪櫃尋寶。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...