2016年2月16日 星期二

白飯魚厨餘炒飯

今日煎完白飯魚、所以有得剩、就炒碟飯做晚餐!

材料

白飯、白飯魚煎蛋、蘑菇、節瓜粒、

調味

魚露、甜豉油、盐

炒埋一碟就OK!

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 是是但但啦、le輪比太后搅到都冇乜mood!

      刪除
  2. 我呢排都冇mood 煮嘢食,求其一碟就算!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都冇乜嘢,只不過係有啲無病呻吟,而家得兩個人,食又唔食得多,好似琴日咁,買了條立魚斤六兩左右便要分兩餐先食得晒!我冰柜仲有大把貨都未整,好似之前買到隻20號大雞,要吃三餐呀……
      加上見到你同其他人過年的精彩食物,哈哈…自己又想食但食唔到,咁咪更加洩氣咯!

      刪除
    2. 哦....好彩冇事啫....我近曰就比太后個病攪到冇心机...自出院後...血壓同心跳時高時低...(我初食血壓藥都要教一輪药)...果两件工人吩咐either問過我或細佬至决定比唔比藥佢食....因為如果唔識包手臂...血壓指數會唔準..噚晚佢两條友見check到血壓...155/102/43後尾又話63....頂..P如果得43一定錯啦...唔問過我或細佬就比半粒血壓藥佢食....我丙到佢两個上天花板...所以唔等下星期返醫院...今日同佢去見老人科(腦退化)的醫生問意見

      刪除
    3. 真係乜都要親力親為,睇少啲都唔得㗎!但都要量力,自己唔掂即係佢都唔掂,有時別人講要睇造化原來就係咁嘅意思!

      刪除
    4. 咁唔係点喎....好似今日得13度....個仔叫佢穿褸...我連羽絨都借埋....佢死都唔肯...又話腫又話熱....妳吹得佢脹咩?連個仔都冇符....我地更加啦....要死的話...边個救到佢啫....所以我同佢個仔講....可想而知每日對住佢....我地幾痛苦啦

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...