2018年6月20日 星期三

我的心声

好耐冇係Facebook 呻嘞。。。眼見印姐就走,新果條亞丙十個月都未醒。。。未來我一定日日發癫。。。。希望補上印姐那果好d啦。。。。否则我情願快d瓜咯。。。。。長期的作戰我真係好攰。。。。太后而家晚晚(其實日日,不分日夜)都揾亞婆同老豆,話佢地死咗話我呃佢,話瞓咗又問夠唔夠衫同被,真係黐咗線,有人話佢地变回孩童,鬼唔知咩,試吓日日都要面对係咁吖?

对於太后,佢係我而家世上唯一的親人,死咗我就好唔習惯同不捨,但而家日日对住佢自己又好辛苦,做人真係好無奈,三朝元老(亞婆,老豆,同佢)最難搅都係佢咯。。。。。

6 則留言:

  1. 這是最難的關口,你要撑住,抽到空檔,自己出去鬆口氣散散心,有唔開心寫出呻吓,和找朋友傾吓都好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 近年加上自己身体開始差,加上工人又幫唔得到多少,倍覺身心疲倦。

      刪除
  2. 靚姐:腦退化症係咁嫁喇,你咪照答佢得啦,你咪好彩囉,冇閙你害佢‧...太后精神吾錯,識得欣賞你煮的美食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉。。。。有時真係答都答到攰,好彩而家佢晚上食完半粒安眠药,斷斷續續地問到睡着,我才可安心看一陣电視。。。。但自己睡幾粒钟又醒咗瞓唔番,漫漫長夜靠打机。。。。唉!

      刪除
  3. 回覆
    1. 唉。。。都希望下次請到個醒少少唔好又係喊包啦,今晚(自己忍到爆)鬧完(那件賓記),喊到好似殺佢老豆咁,真係癫(其實我巳盡量克制住d火,有時見到佢咁蠢(唔知真定假),终於爆發。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...