2014年7月15日 星期二

貴德宫私房素

今曰係一年一度的觀音正誕!我近年少咗去、突然想去探吓兩隻宝貝、於是走咗去行咗一轉、去完就搭車落湾仔馮太處食素私房莱…………

11 則留言:

  1. 靚婆婆晚安安..來食甜品..哈哈..你好嗎..

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀....多謝嚟探我吖....近來好少巡blog....多數玩FB

      刪除
  2. 靚婆婆:您好似清減咗喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能天氣太熱嘞......又可能有暗病啦.....哈哈

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀.....我幾鈡意個到的環境....一早買咗個位第月係處陪兩隻宝貝嫁

      刪除
  4. 回覆
    1. 我好多時初一同十五都去.....幫襯咗成10年啦

      刪除
  5. 下次帶埋我哋去試下啦!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...