2014年7月30日 星期三

三聖邨海鮮聚會

尤於上次突然病咗、無緣跟朋友去青山湾附近的三聖邨食海鮮!今次有blog友又安排去多次、我一於死跟啦、大鄉里出城、一早去搭962X由摩顿台開出的巴士、估唔到都係(全程)大約一小時左右、都算幾順利、但一路車程中、完全感到時代的變遷(就好似我頭髮一樣、由烏黑的秀髮变成花白)……面目全非、心目中的青山湾巳變到完全陌生啦。。。。好傷感!還好有餐美味的海鮮。。。。中和吓我的傷心吧!

10 則留言:

  1. 青山19咪半,以前水清沙幼,現在不知變成如何

    回覆刪除
  2. 城市進化論,睇開啲啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 太懷舊啦.....原來老咗真係會成日諗【舊事】.....唉!

      刪除
  3. 有海鮮餐食咁正 :) 香港有好多地方都唔同晒....

    回覆刪除
  4. 我以前住三聖邨㗎!! 外觀無變, 但內裏就變晒啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過同我四十多年前分別好大囉....

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...