2018年4月9日 星期一

『佛系』的年代

近日網上流行『佛系』这两個字,我亦隨波俗流的學人談論吓,雖然这两個字完全同宗教没有關係,但我所理解的是现今大多数人的心態好似得過且過,没有任何動力去做任何事,近日我發覺可能自己都步入『佛系』的老年期,不愛社交,不愛煮食,不愛思維。。。。好像什麽也提不起興趣,每天都是起床後等再到晚上再睡過。。。。这種日子好像等死一樣。

8 則留言:

  1. 咁你要約下我地見面啦,吹下水都好喎。

    回覆刪除
  2. 而家好似什麽都提唔起興趣咁。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 而家日子真的很難過,令人什麽都不想做。

      刪除
  4. 係呢度我認識一個朋友,佢話佢係三等公民,係等食等瞓等死! 我而家都有啲似呢!

    回覆刪除
  5. 唉。。。。近年这種感覺越來越强烈。

    回覆刪除
  6. 都唔知邊個諗出來,但又幾搞鬼 :P

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...