2018年7月9日 星期一

個blog又死火。。。

都唔知搅乜鬼。。。成個星期post唔到相片。。。。總知我未死得住啦。。。。

8 則留言:

  1. 我用呢個平台寫網誌都很順利,仲好過雅虎,唯一出過問題是我定閱的網誌,突然無通知,或博友的回應失去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 久唔久就post 唔到相片。。。。可能照片問题卦。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我主要係post食請的照片,寫就懒過鬼。。。冇佢符。

      刪除
  3. 回覆
    1. 是但啦,反正自己都係神神地。。。

      刪除
  4. 偶爾有些神神地啫,耐心一些吧。祝靚婆婆平安快樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是但啦,我得閒呻吓啫,唔收錢的嘢唔可咁大要求嫁。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...