2018年8月10日 星期五

遺憾的十八年

由2000年至今天(亦是太后割了半边肺的週年),當日是我從agency帶去醫院見太后(因佢當日來咗三個月就比人炒魷)、同時亦是我第一次請印佣(之前是請開菲佣)。。。。若不是佢由2010年開始不由我監察的話。。。亦致搅到今天不愉快的結局。。。anyway無論誰的錯。。。。一切巳成過去。。。

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 是的。。。。若然一路都似头十年咁对太后,我一定好多謝佢。。。。可惜不知是她變定自已看漏眼。。。anyway。。。相信心结始終會解開的。

      刪除
  2. 人無完美,人生冇幾多個18年.都算一場緣份.

    回覆刪除
    回覆
    1. 努力看透中。。。但心结是需要多少少時間來消化。

      刪除
  3. 回覆
    1. 本來好好地就係,但佢後期越做越hea,对太后又呼喝(冇人在時)我都明白太后这類病人係好煩,家人冇得選擇,但打工的唔喜歡可以唔做。我之所以伤感係覺得嘅然做咗咁多年應如家人用心去对老人家,但事實唔係囉。錢就識要。。。唉。。。以後都唔會再信任这些外佣嘞。

      刪除
  4. 回覆
    1. 辛苦都好過睇條八婆印佣d面色啦,睇咗三年想死添。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...