2018年8月30日 星期四

黑客入侵

原來我的網誌被黑客入侵了。

9 則留言:

  1. 未,只可回覆同post貼文,但唔可以post相。

    回覆刪除
  2. 咁點算呀!快D攪番掂啦,我日日來探你嫁靚姐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家連回覆都有時得,有時唔得呀。去我個fb專頁探我啦。

      刪除
  3. 再唔掂就另外開個account啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鬼識咩、le個網誌都係朋友幫我搅咋。

      刪除
  4. 有黑客入侵靚婆婆博客,博乜?真係莫名其妙!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...