2019年10月19日 星期六

乾燥止痕湯水

乾燥止痕湯係師奶响網上見到嘅湯水、佢叫我幫佢煲、咁我又呃到碗嚟飲啦😅

我自己就蒸咗碟『排骨蒸陳村粉』做午餐.


7 則留言:

  1. 呢個我有煲素湯,乜原來會止痕。

    回覆刪除
  2. 我想吃排骨蒸陳村粉呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈、其實陳村粉唔係到到有得賣家!

      刪除
  3. 有雞腳就唔係素啦,所謂「止痕」是因應秋風乾燥可以清潤而已。材料足,一定好好飲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你攪錯啦、佢意思係用相同嘅料(冇雞腳)嚟煲素湯啫!

      刪除
    2. 我睇見圖中的說明有「雞腳」,誤會晒了。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...