2023年2月19日 星期日

老巴剎的晚餐

婆婆有位好朋友、知道我而家冇乜能力食好嘢、所以久不久都會帶我去見識見識、十分窩心❤️

昨天晚上又同老公帶我去間類似私房菜的「老巴剎」試東南亞菜式、他們叫咗Uber 過來接我、食完又用車送我回家、十分睇貼、昨晚的菜式十分好吃、從未食過、尤其是那碟「肉蟹金湯陳村粉」同「白切肉」(那片肉薄過張纸、原來是全人手切)😉

原來而家我身边有很多好朋友、不止对我照顧有加、令我深感人間有情、多谢上天给我的恩典💐

4 則留言:

  1. 這叫做「種善因得善果」,你對人好,人家會記住,多年後都會記得回報你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有互動才有收獲、人情亦如是

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀、朋友不需要常見、但偶爾的相聚一樂也😉

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...