2023年2月25日 星期六

自制炸『油糍』

細時常吃的一種「小食」、但現時「街賣的」很难食、雖然唔記得那種味道、但而家賣的一定不是以前我的年代那種出品、今日我試吓學人做(因前两天買咗個模)、哈哈~

太后以前成日講:「新屎坑、三日旺」、我諗而家只會旺一日🤭

味道点都好過街賣的、但型狀就衰咗一d😅😅😅

6 則留言:

  1. 街羅的材料應該有啲唔同。

    回覆刪除
  2. 我老牛而家唔敢食炸野。睇落賣相都好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係怕食炸嘢嫁、還吓心願試吓做咋

      刪除
  3. 賣相唔錯呀!
    其實我屋企都好多蛋糕模,也是一時衝動好鍾意就買回家,只用一次,價錢不貴,滿足下自己,玩下開心下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨、我好黐線嫁、以前成日買焙烘的模、誇張到台灣的风梨酥模多達幾十個、每次找不到又再買、搬屋時扔晒咋、一做又買🥲

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...