2014年11月7日 星期五

愛相隨

早輪同動物傳心術的—位姐姐定咗個狗公仔(本來想定夠两隻的,但可惜没有近似亜宝,唯有定隻有幾成似亜Sam吧)
今日约咗係黄大仙站交收,諗住之後去食齋,点知係那商埸的素食館執咗,於是搭車返佐敦那間叫六榕的老牌素食館食個午餐,食完就搭970X回家去! 
嘻。。。睇落都有幾成似亜Sam嫁。我重攞佢出嚟陪食飯。。。我諗d人—定以為我係青山出嚟渡假啫。

6 則留言:

  1. 最近好多狗主都幫自己愛犬整獨一無二的產品,我家袁生都買左材料整BB的迷你版公仔,希望佢可以快d完成

    回覆刪除
  2. 唔怕喎,而家好多人帶埋公仔去旅行,食野都會放上檯影相

    回覆刪除
  3. 好一個懷念呢眉稍眼角都有D似呀~我前排都訂造咗一個羊毛(gin)車車希望第時車車去彩虹橋後可代替佢陪我

    回覆刪除
    回覆
    1. 亞Sam死前两年我日日陪佢好多嫁....雖然走咗四年還是忘不了佢

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...