2017年9月15日 星期五

五仁中式月餅

本來今年唔整月餅、早两天有朋友問起去那裡買五仁饀、突然諗起太后的至愛、做番幾隻啦、明年都唔知有冇机會食到啦。

食譜都係在網上左摷又改咋、因做不及糖漿、買咗轉化糖漿、都勉強收貨吧。

14 則留言:

  1. 五仁中式月餅,小時候不喜歡,現在懂欣賞了!

    回覆刪除
  2. 五仁月餅是我媽至愛,我就麻麻,呵呵~~

    回覆刪除
  3. 我都係喜歡蛋黃蓮蓉多啲。

    回覆刪除
  4. 我細個吾鍾意五仁月餅,依家漸漸接受了。

    回覆刪除
  5. 五仁,我記得老竇好鍾意吃,唔知係唔係老一輩的人比較喜歡?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀、我以前唔食、但近年超like呢、因為这是老人至愛。

      刪除
  6. 唉唷!我至愛是五仁月餅,但是你們話老人家先至愛,真係想唔認老都唔得囉!

    回覆刪除
  7. 老牛也不太喜歡食五仁月餅,但據說五仁月餅最健康有益,古代人已經研究出用五種果仁做餅餡,真係好高智慧。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...