2017年9月6日 星期三

寧缺勿濫

我素來做人的宗旨都抱着这態度、与其勉強、情願不要。

新工人來了第六天、老pat pat又開始佢>虾人<的本色、衰在今次遇着個容易哭的菲佣、我雖不斷提醒佢、屋企清潔的情序只有我能落order、否則我若發现佢不聽order做事、我實發癫。唔想佢行同一條路(以前舊菲佣)、管理这一門學問係難、所以我從九零年代巳停用两個全職工人、可是現今自己体力不继、只能監察、本來舊的菲佣好好、巳經習惯了、十分self aware、可惜顶唔順老臣子的人前人後两個樣的双面人、我一出街就点紅点綠、要聽從佢order、自己就做老細。

我对我細佬講、叫佢自己睇番cctv.我冇可能長期唔出街噃!巳經返唔到工、冇收入、再落去真係會發癫嫁。


乜和平共處係咁難的咩???


(圖片來自網絡)

9 則留言:

  1. 忍?忍咗两年重唔夠?整走完一個又想多一個?好難嘞!

    回覆刪除
  2. 我都很喜歡寧缺勿濫這句話,用在什麼地方都行得通!

    回覆刪除
  3. 講下笑…你要搵個惡啲嘅菲傭至得呀!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 只要印姐一天不走是無法搅得好、做得太耐、惡習難除、若非不得以只可忍!

      刪除
  5. 兩個做法任你揀,一個係老臣子約滿離職,一個係你唔好理,讓你細佬自己理番。

    回覆刪除
  6. 太后而家懵成成、簽约那個又。。。。针唔拮到肉、我做管理個老嘢又知我炒唔到、當我冇到、鬼唔知咩、唉!就因為有人濶佬懒理至搅到個老臣子胆大包天、之前头十年under我個名冇事喎。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...