2017年11月1日 星期三

平價鮑魚捞麵

昨天晚上試咗碟捞麵,係近日大熱的平價鮑魚,近來市面有不同牌子的平價罐头鮑魚,價錢由三幾十到五十多一罐,分別四,六,至八隻不等。

當然來源地係中國啦。本來食物方面抱着有一定之介心,但講真現今世界各地都賣緊着made in China 的食物,根本上避無可避,唯有自求多福囉。況且去到这年紀,食乜都遲早死嫁啦。

15 則留言:

  1. 我都買咗嚟食,唔錯架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雀后,未試過妳那牌子,如方便可否幫我買兩罐,下次食飯比我呢。

      刪除
  2. 你就好喇,我想食平民版鮑魚撈麵都冇!

    回覆刪除
  3. 叫佢順豐運比你囉,38罐。。。。一罐四隻喎

    回覆刪除
  4. 靚姐:我反而鍾意你D麵多D喎,睇落好爽口喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 麵就麻麻咋,睇就好爽,但事實就唔係囉,而且太多枧水。

      刪除
  5. 回覆
    1. Fb有人跟風訂咗啦,不過圖中的鮑魚係大棧嘅。

      刪除
  6. 幾十歲人食乜都唔駛驚啦,累積成病都差唔多走得,我很同意靚婆婆的看法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以我窮人唔窮食囉。。。。哈哈

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...