2017年11月4日 星期六

又做廣告亞婆

早前拍咗輯醫療單張,今天朋友send 咗來給我睇。

如果個個月有一两單就唔駛申請綜援囉。。。。可惜亞婆年老力衰。。。唉!

18 則留言:

  1. 好彩你唔係年老色衰……
    你仲有排做(明星)呀!😅🤗😁😬

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉。。。。可惜你唔係廣告商呢!

      刪除
  2. 面色紅潤,精神飽滿,名副其實靚婆婆。

    回覆刪除
  3. 靚姐真係好靚呀!
    生蛇好痛架!生過蛇吾知仲要吾要打預防針呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要。。。。因為我生過。。。扮起嚟完全冇難度,可惜唔包打生蛇針囉,打算下星期去打。

      刪除
    2. 要。。。。因為我生過。。。扮起嚟完全冇難度,可惜唔包打生蛇針囉,打算下星期去打。

      刪除
  4. 好難啦,老正而家好多會員呀。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 比人的老婆睇到打死我嫁。。。。哈哈哈!

      刪除
  6. 回覆
    1. 謝謝心心。。。。嘻嘻。。。。我還是覺得妳嘅CEO靚d 。

      刪除
    2. 心心多謝靚婆婆欣賞及喜歡心心嘅傻豬貓CEO呀!Meow.........Meow!🐈🐾🐾🐾☺️👱🏼‍♀️

      刪除
  7. 民諺稱「有生壞命冇改錯名」,靚婆婆真係上鏡婆婆呀!幾十歲人做明星,羨煞旁人啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉。。。揾餐晏仔啫,唔想攞綜援嫁。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...