2017年11月27日 星期一

快速煲粥法

有朋友問我点解可以煲粥綿,原因只有一個,就是係臉書學回來的。。。。首先將米洗淨,用盒仔或保鮮袋包好,分别放在冰格上(分量自己調教)。

每次煲粥時,準備好所需之材料,先煲好材料至出味,加入巳從冰格拎出之米,再放入煲内,大约二十分金中便可加盐熄火了。

今天的是鴨腎瑶柱咸肉粥。

7 則留言:

  1. 呢個方法幾年前在YouTube 看過,但我唔想試,因為我比較傳統…嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唓。。。。有乜問题呢。。。。又唔係加乜其他嘢,六係冰過d米,等佢容易分解,而且对於我d心急的人方便呀。

      刪除
    2. 寫錯字。。。只係冰過d米。。。。

      刪除
    3. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    4. 同意快速煲粥法,但我都是用傳統,習慣咗!

      刪除
  2. 我都係用傳統方法,大約四十五分鐘就攪掂,可能係米質問題,已經好棉。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...