2018年11月14日 星期三

激光小手術

昨天突然醫院打电話比我、講今天有個期比我做激光预防突發性「青光眼」、事原半年前check到有咁的風險、本來我講咗唔急、慢慢排(因為我驚囉)!

点知突然今日有人no show 、所以問我做唔做、唯有頂硬上囉(不過原來又唔痛喎)。

做完今晚同咗太后去食飯、當慶祝啦。

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 亦好彩排到個大醫生回院做義工。(相信佢在外執業这種手術過萬計)。

      刪除
  2. 如果遲早要做,梗係做左安樂啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實之前未做好驚。。想排耐d。。。排到死咗就唔駛做囉。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...