2018年11月27日 星期二

干炒牛河

噚日係網上學咗個干炒牛河,尤於唔知買什麽牛肉好,所以我用咗肥牛代替。。。估唔到又幾好食喎。

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 都唔差嘅。。。而家我全用肥牛,方便亞媽食。不過都一樣食唔到。。。算啦。。。可能真係夠鐘(唔係咒佢)係事實嚟。。。我真係好攰。。。。晚晚冇得瞓。

      刪除
  2. 老牛明白你的想法。不是咒,是事實。你炒得幾靚都好,太后食唔到都係嘥左心機同材料,不如煮啲容易入口、容易吞的食物,等佢都食到、吸收到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係個極端唔合作嘅人,唔同我父親及亞婆。隨緣啦。。。我都就嚟頂唔顺。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...